پیتزا دانیال ستاره شهر تبریز

فست فود
عکس پیتزا دانیال ستاره شهر تبریز

پیتزا دانیال، از فست‌فودی‌های معروف تبریز است که در خیابان امام خمینی تبریز واقع شده و به پیتزا دانیال ستاره شهر تبریز معروف است. این رستوران منوی متنوعی از غذاهای فست‌فودی و انواع پیتزا ارائه می‌دهد. طعم عالی و مواد اولیه باکیفیت و مرغوب غذاها این رستوران را به یکی از فست‌فودی‌های موردعلاقه مردم و به‌خصوص جوانان تبدیل کرده.
منوی رستوران دانیال شامل انواع پیتزاهای خوش‌طعم و متنوعی مثل پیتزا گوشت و قارچ، پپرونی، مکزیکی، مخصوص، سوپر مخصوص، پیتزا زبان، مرغ، قارچ و مرغ، سوسیس و قارچ، ژامبون و قارچ، بیف، سبزیجات، انواع پیده‌های مرغ و گوشت است. اگر اهل ساندویچ هستید و ساندویچ را به پیتزا ترجیح می‌دهید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما یکی از ساندویچ‌های رویال برگر، چیز برگر مخصوص، همبرگر مخصوص با ژامبون، چیزبرگر با ژامبون، همبرگر و ژامبون با بلغاری، دوبل برگر، دوبل برگر با پنیر، چیزبرگر با ژامبون، چیزبرگر با قارچ، چیکن برگر، هات داگ و پنیر، مغز و زبان با پنیر و قارچ، ساندویچ مخصوص دانیال و ... را امتحان کنید.
سالادها و پیش‌غذاهای رستوران دانیال ستاره شهر تبریز متنوع است و می‌توانید همراه با غذا، یک پیش‌غذای خوشمزه هم سفارش دهید. اگر اهل کنتاکی و سوخاری باشید، قطعا مرغ کنتاکی ویژه پیتزا دانیال را از دست نمی‌دهید. رستوران ستاره شهر تبریز هرروز از ساعت 12:30 تا 10:30 شب باز است.

عکس معصومه صالحی

معصومه صالحی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، فست فود

برچسب ها