فست فود داداش برگر تبریز

فست فود
عکس فست فود داداش برگر تبریز

فست فود داداش برگر تبریز سرآشپز جوان، پر انرژی و خلاقی دارد که با دستپخت عالی و روش پخت مدرن و منحصر به فردش و همچنین، حضور فعالش در شبکه‌های اجتماعی، مشتریان زیادی را به سوی خود کشانده.
منوی داداش برگر تبریز منویی متنوع و کامل شامل انواع پیتزاهای هاوایی، مستر چیز، زبان، سالامی پپرونی، مرغ و قارچ، گوشت و قارچ، پپرونی و پیتزا بیکن است که به دو صورت دونفره و تک نفره سرو می‌شود. برگرهای عالی و خوش‌طعم این رستوران هم شامل گریل برگر، بیکن برگر، ریچ فیلد، ماشروم برگر، آلبرتا، کالیفرنیا، چیکن ماشروم، چیز برگر، هالوپینو برگر، سوئیس برگر و ... است. به عنوان پیش غذا یا کنار غذایی هم می‌توانید سالاد فصل، سیب‌زمینی با قارچ، سیب‌زمینی با پنیر و سالاد پنه سفارش دهید و همراه با نوشیدنی مورد علاقه خود میل کنید.
برگرها به روشی مدرن و کاملا تمیز پخت و آماده می‌شوند و از بهترین مواد اولیه تهیه شده‌اند. پیتزاها هم از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت تهیه و آماده پخت می‌شوند و به هیچ وجه از سوسیس کالباس یا گوشت و سبزیجات یخ زده استفاده نمی‌شود. در تهیه خمیر پیتزا هم از شیر و سرشیر تازه استفاده می‌کنند که طعم بی‌نظیری به غذا می‌دهد. فست فود داداش برگر تبریز هر روز از 9 صبح تا 11 شب باز است.

عکس معصومه صالحی

معصومه صالحی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، فست فود

برچسب ها