فست فود آدم و پاستا تبریز

فست فود
عکس فست فود آدم و پاستا تبریز

پاستا از آن غذاهای جذاب و تو دل برویی است که به نسبت غذاهای ایتالیایی دیگر نظیر پیتزا کمی دیر در ایران شناخته شد، اما در همان فرصت کم هم توانست جایش را در سفره ایرانیان باز کند و با غذاهای خوشمزه دیگر رقابت کند. اگر شما هم از طرفداران پاستا هستید اما دستپختتان در این زمینه حرفی برای گفتن ندارد و از طرفی حوصله شال و کلاه کردن و بیرون رفتن ندارید، همین حالا دست به کار شوید و از طریق تماس با فست‌فود آدم و پاستا تبریز، پاستای موردعلاقه‌تان را جلوی در منزل تحویل بگیرید.
فست‌ فود آدم و پاستا، چند وقتی هست که با راه‌اندازی دو شعبه در خیابان‌های منظریه و ولیعصر، به‌عنوان اولین پاستا بیرون‌بر در تبریز فعالیتش را آغاز کرده و منوی متنوعی از انواع پاستا برای سلیقه‌ها و ذائقه‎‌های مختلف در نظر گرفته. اگر تا به حال تصور می‌کردید که تمام پاستاها در تابه و قابلمه و روی اجاق گاز پخته می‌شوند، بد نیست این بار پاستاهای تنوری و جذاب این مجموعه را امتحان کنید.
در منوی آدم و پاستا، چندین نوع پیتزا و پیش‌غذا هم پیدا می‌شود؛ پس اگر در میان اعضای خانواده‌تان کسی چندان میلی به خوردن پاستا نداشت، نگران نباشید. خوبی پاستاهای این مجموعه حجم زیاد در کنار کیفیت خوب و قیمت مقرون به صرفه است طوری که حتی اگر حسابی گرسنه هم باشید، یک پاستا می‌تواند برای دو نفر کاملا سیر کننده و کافی باشد.

عکس بنفشه ذاکری

بنفشه ذاکری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، فست فود

برچسب ها