کافی شاپ چیچک تبریز

کافی شاپ

ممکن است در اولین بازدید از کافی ‌شاپ چیچک تبریز بترسید و حتی فکر کنید هواپیما اینجا سقوط کرده! اما نگران نباشید شما در اولین کافی‌شاپ هوایی کشور هستید. یک هواپیما فوکر 100 واقعی که در یک سانحه هوایی آسیب دیده بود توسط یک شهروند تبریزی از شرکت هواپیمایی خریداری شده و مجددا بازسازی شده است.
کافی ‌شاپ هوایی چیچک تبریز در مجتمع تفریحی، گردشگری و ورزشی «پرتور» راه‌اندازی شده و هر روز پذیرای تعداد زیادی از خانواده‌ها و شهروندان تبریزی است. این کافی‌شاپ با منوی متنوع و چیدمان خاص خود، احساس پذیرایی در یک پرواز را به شما هدیه می‌دهد.
این کافی‌شاپ هوایی که در نوع خود در ایران و حتی در بین کشورهای منطقه بی‌همتاست می‌توانست در یک نقطه پرجمعیت و مرفه‌نشینن شهر تبریز مانند ائل گلی و میدان شهید فهمیده و… راه‌اندازی شود که در آن صورت می‌توانست درآمد بسیاری را نصیب مالک آن سازد. این کافی‌شاپ، رونق این بخش از شهر و محرومیت‌زدایی از مناطق محروم شهر را اولویت کار خود اعلام کرده و با تعصب خاصی بر ضرورت توزیع عادلانه امکانات رفاهی و تفریحی در همه نقاط شهر صحبت می‌کند.
در کنار این هواپیما، یک سفره‌خانه سنتی در قالب آلاچیق‌های تمیز و مجهز، با نمایی زیبا از فواره‌ها و حوض بزرگ و نیز استخر و سونا و یک تالار بزرگ با ظرفیت ۱۲۰۰ نفر مجموعه‌ای را در این نقطه از شهر پدید آورده است که می‌تواند محیط دلچسب و زیبایی را برای مهمانان فراهم آورد.

عکس پردیس نیک نفس

پردیس نیک نفس

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، کافی شاپ

برچسب ها