سفره خانه سنتی شهریار تبریز

کافی شاپ
عکس سفره خانه سنتی شهریار تبریز

اگر اهل غذاهای ایرانی و سنتی هستید و دلتان برای یک تجربه متفاوت لک زده است، سفره‌خانه سنتی شهریار تبریز را به شما معرفی می‌کنیم. یکی از ویژگی‌های مهم این سفره‌خانه، ساختمان باستانی و زیبای آن است. این ساختمان در واقع حمام باستانی نوبر بوده که بعد از سال‌ها، بازسازی شد و به عنوان سفره‌خانه‌ای باصفا از آن بهره‌برداری شد.
قدمت این بنا به اواسط دوره قاجار برمی‌گردد و هنر و معماری آن دوره را به زیبایی به نمایش گذاشته است. لباس‌های سنتی و آذری کارکنان رستوران، پخش موسیقی آذری، معماری و حال و هوای این بنای قدیمی همه و همه فضایی متفاوت را برای صرف یک وعده غذایی دلپذیر و باکیفیت برای شما فراهم می‌کنند. سفره‌خانه سنتی شهریار تبریز برای جلب رضایت مشتریان به دو بخش کافی‌شاپ و قهوه‌خانه سنتی و رستوران تقسیم شده است.
در بخش رستوران می‌توانید انواع کباب‌‌های ایرانی با گوشت تازه و لذیذ گوسفندی را امتحان کنید و از عطر چلوی خوش‌طعم ایرانی لذت ببرید. همچنین بعد از غذا می‌توانید سری به چایخانه شهریار بزنید و انواع دمنوش‌های سنتی، چای یا قهوه را همراه با کیک‌ها یا باقلواهای مخصوص آن سفارش دهید و کیف روزتان را تکمیل کنید. در ضمن ناگفته نماند سفره‌خانه سنتی شهریار تبریز به عنوان اولین و بزرگترین سفره‌خانه سنتی تبریز در آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

عکس معصومه صالحی

معصومه صالحی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، کافی شاپ

برچسب ها