کافه کالوج تبریز

کافه
عکس کافه کالوج تبریز

چه برای سفر به شهر زیبای تبریز رفته باشید و چه ساکن این شهر باشید، حتما کافه رفتن، صرف وقت با دوستان و نوشیدن یک فنجان قهوه یا دمنوش خوش‌طعم یکی از کارهایی است که حتما بعد از گشت و گذار در خیابان یکی از کارهایی است که انجام می‌دهید. پیشنهاد ما به شما کافه‌روها کافه کالوج تبریز است.
کافه کالوج تبریز در محیطی به سبک معماری ایرانی است و حیاطی زیبا و رویایی با آلاچیق، حوض پر آب، گل‌های سرخ، شمعدانی، بابونه و حسن یوسف دارد که دورتادور حوض و در گوشه و کنار حیاط قرار گرفته‌اند. خیلی خوب است که بعد از یک روز شلوغ و پر دغدغه در چنین فضای آرامش‌بخش و دل‌انگیزی با دوستان یا اعضای خانواده‌تان وقت بگذرانید و با تماشای حوض آب، گل و گیاهان و مرغ و جوجه‌های خوشگل و صدای قناری و مرغ عشق ریلکس کنید.
منوی کافه کالوج تبریز منوی متنوعی شامل قهوه‌های خوش‌طعم، دمنوش‌های آرامش‌بخش، نوشیدنی‌ها و آبمیوه‌های سرد و تگری و همچنین، شیک، گلاسه و بستنی‌های خوشمزه و رنگارنگ است. اگر اهل خوردن غذا در کافه هستید، باید بگوییم که آش رشته‌های کافه کالوج نظیر ندارد و اگر یکبار که طعمش را بچشید عاشقش می‌شوید. دلمه‌های کوچک خانگی، کوفته تبریزی، انواع ماکارونی‌های خانگی و پاستا از دیگر غذاهای خوشمزه و پرطرفدار کافه کالوج است. این کافه، هر روز از ساعت 11 صبح تا 11 شب باز است.

عکس معصومه صالحی

معصومه صالحی

اطلاعات بیشتر

    کافه

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، کافه

برچسب ها