کافه ویولن تبریز

کافه
عکس کافه ویولن تبریز

اگر به شهر زیبای تبریز سفر کردید و هوس کردید لحظاتی را در کافه‌ای دنج سپری کنید و از غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه لذت ببرید، کافه ویولن انتخاب مناسبی برای شماست. شعار کافه ویولن اینجا دمی بیاسا است. کافه ویولن تبریز در کوی نوبر واقع شده است و در نزدیکی این کافه مکان‌های تاریخی نظیر خانه موزه استاد شهریار، خانه بهنام و خانه گنجه‌ای‌زاده قرار دارد و بعد از دیدن این مکان‌های خاطره‌انگیز می‌توانید برای استراحت و نوشیدن قهوه سری به کافه ویولن بزنید.
طراحی و معماری این کافه اولین چیزی است که توجه هر مسافری را به خود جلب می‌کند. ترکیبی از رنگ‌های شاد در سقف و دیوارها، گلدان‌های گل و صندلی‌های چوبی فضایی دلنشین را برای مهمان‌ها فراهم می‌کند. میزهای چوبی با رومیزی‌های خوشرنگ پارچه‌ای پوشانده شده و دیوارها با کاغذ دیواری‌هایی با طرح نت‌های موسیقی پوشیده شده‌ است. روی میزها کاغذهای رنگی کوچکی وجود دارد که می‌توانید حس و حال خودتان را روی آن‌ها ثبت کنید و روی دیوار کافه بچسبانید.
شب یلدا و چهارشنبه سوری حال و هوای کافه ویولن خیلی خاص و ویژه است و از قبل می‌توانید با رزرو میز در این فضای دلنشین شبی به یاد ماندنی را تجربه کنید. منوی صبحانه کافه ویولن شامل نیمرو و املت و قیساوا ( صبحانه آذری) است. منوی میان‌وعده و عصرانه هم شامل انواع نوشیدنی‌های سرد گرم، دسر، کیک، بستنی و قهوه است.

عکس معصومه صالحی

معصومه صالحی

اطلاعات بیشتر

    کافه

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، کافه

برچسب ها