کافه اوربان تبریز

کافه
عکس کافه اوربان تبریز

اوربان یک کلمه انگلیسی است به معنای «شهر» یا «فضای شهری». شعار این کافه A cup of city است که به معنای یک فنجان از شهر است و معنای عمیق و متفکرانه‌ای دارد. کافه اوربان تبریز نبش خیابان است، نمایی چوبی و مدرن دارد و دکوراسیون و چیدمانش مدرن و هنری است. پنجره‌های سرتاسری کافه با ویو و دید خوب رو به خیابانش و انعکاس نور بیرون به داخل کافه، باعث می‌شود که این چیدمان زیبا بیشتر به چشم بیاید.
وقتی وارد کافه اوربان می‌شوید، از همان اول، توجهتان به کتابخانه بزرگ کافه جلب می‌شود که پر از کتاب‌ها و مجلاتی با موضوعات متنوع و به ز‌بان‌های فارسی و خارجی است. گلدان‌هایی با گیاهان شاداب و زیبا جای جای کافه و پشت پنجره‌ها قرار دارد و همه این‌ها در کنار هم یک فضای شهری مدرن و جالب را به شما القا می‌کند که البته گرم و دلپذیر هم هست. این کافه میزهای دو تا پنج نفره کوچک و جمع و جوری دارد و از رنگ‌های زرد، مشکی و طوسی در دکوراسیون، زیاد استفاده شده. یکی از خصوصیات جالب دیگر کافه اوربان، اختصاصی کردن فضای مخصوص مشتریان سیگاری است. منوی کافه اوربان شامل انواع قهوه، دمنوش، نوشیدنی و شیک است که همراه با کیک‌های خوشمزه کافه سرو می‌شود.
کافه اوربان هر روز از ساعت 9 تا 23 (جمعه ها 16 تا 23) باز است. اگر آدرس کافه اوربان تبریز را نمی‌دانید، این کافه در خیابان شریعتی قرار دارد.

عکس معصومه صالحی

معصومه صالحی

اطلاعات بیشتر

    کافه

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، کافه

برچسب ها