شهر کتاب تبریز

کتاب فروشی
عکس شهر کتاب تبریز

کتاب فروشی‌ها همیشه فضای عجیب و جذابی دارند. اگر از علاقه‌مندان به مطالعه و کتابخوانی باشید، قطعا برای شما هم بارها پیش آمده که حتی قصد خرید کتابی را نداشته‌اید ولی به داخل کتاب فروشی‌ها کشیده شده‌اید. گاه حتی گذراندن وقت با دیدن عناوین جدید کتاب‌ها در هر زمینه‌ای می‌تواند لذت‌بخش باشد.
در هر شهری کتاب‌فروشی‌های متعددی وجود دارد، قدیمی و جدید یا تخصصی و عمومی. حتما شما هم با شهر کتاب آشنایی دارید. موسسه شهر کتاب از سال 1374 آغاز به کار کرد. هدف این مجموعه ارائه کتاب‌های متنوع داخلی و خارجی در زمینه‌های گوناگون به علاقه‌مندان و دسترسی راحت‌تر به این کتاب‌ها بود. به‌تدریج و در طول سال‌ها تعداد شعبات شهر کتاب در شهرهای ایران گسترش پیدا کرد و امروز در هر شهری نمایندگی می‌پذیرد.
شهر کتاب تبریز نیز که در خیابان امام خمینی قرار گرفته است، مجموعه‌ای از کتاب‌های داخلی و خارجی را به علاقه‌مندان عرضه می‌کند. علاوه بر کتاب محصولات فرهنگی و هنری نظیر آلبوم‌های موسیقی، لوازم التحریر، لوازم نقاشی و غیره در اختیار مراجعان قرار می‌گیرد.
همچنین آیین رونمایی یا جشن امضا نیز در شهر کتاب‌ها برگزار می‌شود و فرصت تبادل نظر و گفتگو میان صاحب اثر و مخاطب را فراهم می‌کند. به خاطر داشته باشید که شهر کتاب‌ها هر از گاهی به مناسبت‌های مختلف تخفیف‌های جذابی بر محصولات خود به‌خصوص کتاب‌ها می‌گذارند که نباید از آن‌ها غافل شد.

عکس مهسا صارمی کیا

مهسا صارمی کیا

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خرید ، کتاب فروشی

برچسب ها