بازار رشدیه تبریز

بازار
عکس بازار رشدیه تبریز

مرکز خرید رشدیه تبریز که به صورت تخصصی بورس لباس‌های مجلسی زنانه است، مکانی بسیار ایده‌آل برای بانوان می‌باشد. این پاساژ تنها مختص لباس‌های مجلسی نیست. انواع پوشاک زنانه، زیورآلات، محصولات آرایشی و شال و روسری تمام آن چیزی است که باعث می‌شود این مرکز خرید را برگزینید و خیالتان از بابت تنوع و قیمت آسوده باشد.
طراحی زیبای هرم شیشه‌ای بازار رشدیه تبریز آن را از سایر مرکز خریدها متفاوت و شما را متقاعد می‌کند که وارد این پاساژ 3 طبقه‌‌ای مدرن شوید. پارکینگ با ظرفیت 400 خودرو، سرویس بهداشتی، بوفه، رستوران، فست‌فود، کافی‌شاپ و از همه مهمتر امکانات تفریحی برای کودکان باعث محبوبیت این مرکز خرید شده است. در بازار رشدیه تبریز از ساعت 10 صبح تا 10 شب به روی علاقمندان باز است و بازدید از آن چیزی حدود 2 تا 3 ساعت به طول می‌انجامد. پله برقی، سیستم اطفاء حریق و سیستم تهویه هوا نیز برای رفاه حال مشتریان برقرار می‌باشد.
یکی از نقاط مثبت مرکز خرید رشدیه تبریز، قرارگیری در منطقه‌ خوب شهر و دسترسی عالی به آن است. شما می‌توانید علاوه بر بازدید از این مرکز، بازار مظفریه، مرکز خرید لاله پارک و مسجد تاریخی رشدیه را نیز ببینید. امیدواریم با انتخاب این مجموعه و بازدید از آن ساعات خوشی را به همراه خانواده داشته باشید.

عکس معصومه قدیریان

معصومه قدیریان

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خرید ، بازار

برچسب ها