هتل آپارتمان صائب تبریز

هتل آپارتمان
عکس هتل آپارتمان صائب تبریز

اگر قصد سفر به شهر تاریخی و زیبای تبریز را دارید و می خواهید در یک هتل آپارتمان نوساز و شیک با قیمت مناسب اقامت داشته باشید، هتل آپارتمان صائب تبریز بهترین پیشنهاد است.
هتل آپارتمان صائب تبریز به دلیل قرار گرفتن در مرکز شهر به مکانهای تاریخی شهر نزدیک است و به راحتی با طی مسافتی کم میتوانید به میدان ساعت، مسجد کبود، بازار ارگ، کلیسا و بازار سنتی تبریز دسترسی داشته باشید.
هتل آپارتمان صائب تبریز در سال 96 در 5 طبقه ساخته شد و تمام امکانات رفاهی مورد نیاز مسافران را در خود جای داده است و فضایی آرام و لذت بخش برای اقامت مسافران فراهم کرده است. هتل مجهز به پارکینگ، آسانسور، لابی، رستوران و اینترنت است. اتاق‌های هتل هم مجهز به تختهای راحت و نرم برای استراحت مسافران، سرویس بهداشتی و حمام، یخچال، تلویزیون، آشپزخانه و وسایل پخت و پز میباشد. حمام هم دارای حوله و شامپو و صابون هست.
قیمت مناسب هتل آپارتمان صائب با توجه به امکانات و تجهیزات آن یکی از ویژگی‌های این هتل است که توجه گردشگران و مسافران را به خود جلب کرده است. پذیرش بانوان با مدارک شناسایی معتبر ممکن است و همچنین پذیرش زوج‌های جوان با صیغه‌نامه معتبر و مهر برجسته امکانپذیر است.
رزرو هتل آپارتمان صائب تبریز از طریق سایت‌های رزرو و یا تماس تلفنی با هتل به راحتی ممکن است.

عکس معصومه صالحی

معصومه صالحی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

برچسب ها