هتل آپارتمان خزر تبریز

هتل آپارتمان
عکس هتل آپارتمان خزر تبریز

در سفر به هر شهری گزینه‌های متنوعی جهت اقامت وجود دارد: هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، اقامتگاه‌های بومگردی، مهمان‌پذیرها و غیره. در این بخش قصد داریم تا یکی از هتل آپارتمان‌های مناسب در تبریز را به شما معرفی کنیم.
هتل آپارتمان خزر تبریز که در بلوار باغمیشه واقع شده، در سال 1391 آغاز به کار کرد. اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل آپارتمان در 9 طبقه قرار گرفته‌اند و البته که جای نگرانی نیست، چرا که این هتل آپارتمان دارای آسانسور می‌باشد. شما می‌توانید در اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته، سوئیت یک خوابه برای چهار نفر یا سوئیت سه خوابه برای هشت نفر اقامت کنید. لازم است بدانید فقط سوئیت سه خوابه دارای دستشویی و حمام می‌باشد. در صورت اقامت در سایر اتاق‌ها یا سوئیت ها می‌بایست از سرویس‌های عمومی تعبیه شده در راهروهای هتل آپارتمان استفاده کنید.
هزینه اقامت کودکان زیر 5 سال رایگان و بالای 5 سال معادل یک نفر محاسبه می‌شود. هتل آپارتمان خزر رستوران ندارد ولی کافی‌شاپی دارد که از ساعت 12 الی 23 پذیرای مهمانان خود می‌باشد. اگر با خودروی شخصی سفر می‌کنید به خاطر داشته باشید این هتل آپارتمان پارکینگ ندارد. جهت رزرو هتل آپارتمان خزر تبریز می‌توانید به سایت‌های رزرواسیون مراجعه کرده و یا با شماره تلفن مربوط تماس بگیرید.

عکس مهسا صارمی کیا

مهسا صارمی کیا

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

برچسب ها