هتل آپارتمان استقبال تبریز

هتل آپارتمان
عکس هتل آپارتمان استقبال تبریز

هتل آپارتمان استقبال تبریز با 11 طبقه و 42 اتاق، لابی بزرگ و شیک انتخاب مناسبی برای گردشگران است. هتل استقبال دارای امکاناتی مثل اینترنت، کافی‌شاپ شبانه‌روزی، رستوران، سالن کنفرانس، سالن همایش، اتاق مهمانی، آسانسور، خدمات لباسشویی، تالار اجتماعات، پارکینگ، روم‌سرویس24 ساعته و خدمات تور داخل و خارج شهر است.
علاوه بر امکانات مذکور، فاصله‌ اندک تا خانه‌ تاریخی ثقه‌اسلام، موزه‌ قاجار و بازار بزرگ تبریز از دیگر ویژگی‌های این هتل محسوب می‌شود. فاصله هتل تا مقبره‌الشعرا، آرامگاه شعرای بزرگی چون استاد شهریار به قدری کم است که بعضی از سوئیت‌ها‌ و رستوران هتل چشم‌اندازی بسیار زیبا و مسلط به این مکان تاریخی دارند. اگرچه هتل آپارتمان استقبال تبریز 3 ستاره به حساب می‌آید، اما امکانات و خدماتش به زعم کسانی که در آنجا اقامت داشتند، هم‌ردیف با هتل‌های 4 ستاره است.

در صورتی ‌که تصمیم به رزرو هتل آپارتمان استقبال تبریز گرفته‌اید، باید بدانید که کودکان زیر دو سال به صورت رایگان در این هتل پذیرش می‌شوند. 2 تا 7 سال نیم‌بها و از 7 سال به بالا بزرگسال محسوب می‌شوند. همچنین تحویل اتاق‌ها از ساعت 14 به بعد و تخلیه‌ اتاق‌ها تا ساعت 12 ظهر انجام می‌گیرد. بنابراین سعی کنید زمانی به آنجا مراجعه کنید که برای تحویل اتاق وقت زیادی از شما تلف نشود. برخورد صمیمانه و مناسب پرسنل هتل، تمیزی و نظافت آن و دسترسی عالی به نقاط گردشگری، هتل آپارتمان استقبال تبریز را به یک گزینه‌ مهم برای گردشگران در تبریز تبدیل کرده است.

عکس معصومه قدیریان

معصومه قدیریان

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

برچسب ها