هتل آپارتمان ائل آی تبریز

هتل آپارتمان
عکس هتل آپارتمان ائل آی تبریز

هتل آپارتمان نسبتاً تازه ساز ائل آی تبریز از سال 1396 به بعد با سه ستاره مورد استفاده قرار گرفت. این مکان برای خانواده‌هایی که قصد برعهده گرفتن پخت و پز در سفر را دارند، انتخاب خوبی است و محیط آرامی دارد. 5 طبقه با 14 سوئیت 2 تا 5 نفره، تمیز و مبله با منظره‌ای رو به کوه می‌باشند و به امکاناتی همچون سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، یخچال، تلویزیون، تلفن، حمام، تخت و امکانات پخت و پز مجهز هستند.
هتل آپارتمان ائل آی تبریز تا مرکز شهر 20 دقیقه با ماشین، تا مرکز خرید لاله پارک 15 دقیقه پیاده‌روی و تا پارک ائل گلی 10 دقیقه فاصله دارد. هتل دارای فروشگاه و غرفه، کافی‌شاپ، اینترنت پرسرعت در لابی، آسانسور، لباسشویی، رستوران در فضای باز و یک پارکینگ کوچک با ظرفیت 8 خودرو است.
اگر کودک همراه خود دارید باید بدانید که هزینه اقامت کودکان زیر 7 سال اگر سرویس جداگانه نخواهند، رایگان به حساب می‌آیند. تحویل اتاق‌ها در ساعت 14 و تخلیه‌ اتاق‌ها در ساعت 12 انجام می‌پذیرد. رزرو هتل آپارتمان ائل آی تبریز به صورت اینترنتی است و همچنین قوانین کنسلی در فصول مختلف، متفاوت است. در صورت انتخاب این هتل، امیداوریم ساعات خوش و دلپذیری داشته باید.

عکس معصومه قدیریان

معصومه قدیریان

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

برچسب ها