گیم‌لند بوم‌کلاب تبریز

شهربازی

چند سالی است که بازی‌های پرهیجان و جذاب کامپیوتری جای خود را در جمع جوانان و نوجوانان باز کرده و بازی‌های سنتی و قدیمی که همه بچه‌های محل را در کوچه‌ها، دور هم جمع می‌کرد و شور و شوق زیادی بر پا می‌کرد تقریبا فراموش شده.
این روزها گیم‌نت‌ها از جمله مکان‌های پرطرفداری هستند که نوجوانان برای بازی و سرگرمی به سراغ آن‌ها می‌روند. بازی‌های رقابتی و جذاب گیم‌نت‌ها در هر رده سنی طرفداران زیادی دارد و همچنین جو صمیمی و گرم حاکم بر آن‌ها، ویژگی جذابی است. اگر ساکن شهر تبریز هستید یا به این شهر سفر کرده‌اید و هوس یک بازی جانانه دارید گیم لند بوم کلاب تبریز یک پیشنهاد هیجان‌انگیز برای شماست.
اگر نظرات و پیشنهادات مشتریان این گیم لند حرفه‌ای را بخوانید مطمئن می‌شوید که انتخاب آن، یک روز تفریحی جذاب و شاد را برای شما رقم خواهد زد‌. مانیتورهای بزرگ و باکیفیت، مبلمان و صندلی‌های راحت برای لم دادن و بازی کردن، نورپردازی مناسب، سرو نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های خوشمزه از امکانات ویژه گیم لند بوم کلاب تبریز است. البته فقط قرار نیست مقابل مانیتور بشینید و بازی کنید، اگر مایل باشید می‌توانید فوتبال دستی یا بازی‌های بی‌نظیر دیگر را انتخاب کنید و لذت ببرید.

عکس معصومه صالحی

معصومه صالحی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

تفریح ، شهربازی

برچسب ها