قلعه شادی تبریز

شهربازی
عکس قلعه شادی تبریز

شاید برایتان جالب باشد که بدانید اولین شهربازی در سال 1893 در ایلی نویز شیکاگو و فقط با داشتن یک چرخ و فلک و فضای سرپوشیده بازی آغاز به کار کرد. شهربازی‌ها در طول زمان پیشرفته‌تر، مدرن‌تر و به سرگرمی و تفریح محبوب کودکان و حتی بزرگسالان تبدیل شدند. در این بخش قصد داریم تا به معرفی شهربازی قلعه شادی تبریز بپردازیم. قلعه شادی تبریز از اردیبهشت ماه سال 1395 و در مرکز خرید اطلس که یکی از بزرگترین و مدرن‌ترین پروژه‌های تجاری کشور به شمار می‌رود، آغاز به کار کرد.
شهربازی قلعه شادی در طبقه چهارم از این مرکز تجاری و با مساحتی بالغ بر 700 مترمربع قرار گرفته است. طراحی و اجرای این شهربازی با توجه به فضای قلعه و المان‌های داخلی قلعه بوده است. برای اولین بار در منطقه شمال غرب کشور از دستگاه‌های تیکتی استفاده شد. تیکت یا جایزه دستگاه با توجه به عملکرد کودک در هنگام بازی کردن مشخص می‌شود. به این صورت که هرچه کودک بهتر بازی کند جایزه بیشتری دریافت می‌کند.
در شهربازی قلعه شادی بيش از 50 دستگاه بازی تيكتی، شانسی، جايزه‌ای و حركتی و جود دارد و از انواع آن‌ها می‌توان به ماشین کوبنده، موتور، یوفو، قطار، چرخ و فلک، کشتی صبا، خانه بازی، بولینگ، بوکس، مینی بولینگ، گیم‌نت، تیراندازی با کلت و سیمیلاتورها، ایرهاکی و غیره اشاره کرد.

عکس مهسا صارمی کیا

مهسا صارمی کیا

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

تفریح ، شهربازی

برچسب ها