شهربازی لاله پارک تبریز

شهربازی
عکس شهربازی لاله پارک تبریز

گاهی اوقات آخرهفته‌ها، ریختن یک برنامه تفریحی مناسب و سرگرم‌کننده که به مذاق تمام اعضای خانواده خوش بیاید یکی از سخت‌ترین کارهاست. اگر در شهر تبریز زندگی می‌کنید، احتمالا بارها اسم مجتمع لاله پارک را شنیده‌اید یا اینکه برای خرید سری به آن زده‌اید. شاید تابه‌حال کمتر به سراغ امکانات و بخش‌های دیگر این مجموعه همه فن حریف رفته‌اید. رفتن به شهربازی لاله پارک تبریز که در طبقه فوقانی این مجموعه واقع شده، می‌تواند سورپرایز خوبی برای کودکانتان در یک روز تعطیل زمستانی باشد.
در فصل سرد که اغلب رفتن به پارک با محدودیت‌های زیادی روبروست، کودکان در فضاهای بسته و کوچک آپارتمان‌ها هیچ راهی برای تخلیه انرژی‌های تلنبار شده‌شان پیدا نمی‌کنند. شهربازی‌های سربسته در این شرایط بهترین راه‌حل به نظر می‌رسند، چه برسد به وقتی که در یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید شهر با فروشگاه‌هایی از انواع برندهای روز دنیا در زمینه پوشاک، کیف و کفش و جواهرات قرار گرفته باشند.
شهربازی لاله پارک تبریز با مساحت 1400 متر مربع، به‌عنوان یکی از مدرن‌ترین شهربازی‌های این شهر شناخته می‌شود. وجود فودکورت و زمین پاتیناژ در این مجموعه در کنار انواع وسایل بازی هیجان‌انگیز، می‌تواند فرزندان شما را تا چندین ساعت و تا پایان یافتن خریدتان، سرگرم کند.

عکس بنفشه ذاکری

بنفشه ذاکری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

تفریح ، شهربازی

برچسب ها