مجتمع ورزشی تفریحی تپه کاج شیراز

مجموعه ورزشی

اگر از نشستن جلوی تلویزیون و بالا و پایین کردن کانال ها در روزهای آخر هفته خسته شده اید و دلتان یک تفریح جدید و هیجان انگیز می خواهد، معطل نکنید و برای رفتن به یکی از بهترین مراکز تفریحی شهر، یعنی مجتمع ورزشی تفریحی تپه کاج شیراز، آماده شوید.
تپه کاج با مساحتی در حدود 1 هکتار، همان طور که از اسمش پیداست، بر فراز تپه ای سرسبز، پوشیده شده از درختان کاج و زیتون، در شمال غربی شهر بهار نارنج واقع شده است. می توانید در یک جمعه دلپذیر بهاری، دست اعضای خانواده تان را بگیرید و با مشغول شدن به انواع بازی های جذاب نظیر کارتینگ، ایر هاکی، دارت، پینت بال، مینی گلف و بانجی جامپینگ تپه کاج، خاطره این روز را برای همیشه در ذهنشان حک کنید. هر بازی بر حسب نیاز خود، داور، مربی و یا شخصی به عنوان ناظر داشته و هر ورزش نیز قواعد خاص خودش را دارد. به عنوان مثال برای استفاده از کارتینگ، باید حتما قد بالای 150 سانت داشته باشید و وزنتان نیز حداکثر 80 کیلوگرم باشد.
ساعت کار تپه کاج شیراز هر روز از ساعت 11 تا پاسی از شب است و شما می توانید در این بازه علاوه بر بازی های ذکر شده از استخر توپ، سالن اسکواچ و پیست اسکیت و دوچرخه نیز استفاده کرده و بعد از آن برای رفع خستگی، به بوفه و کافی شاپ مجهز این مجموعه مراجعه کنید.

عکس بنفشه ذاکری

بنفشه ذاکری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

برچسب ها