باشگاه پینت بال جنگلی شهید چمران شیراز

مجموعه ورزشی
عکس باشگاه پینت بال جنگلی شهید چمران شیراز

باشگاه پینت بال جنگلی شهید چمران شیراز یکی از مجموعه‌های پینت بال عالی کشور است. بازی پر هیجان پینت بال همیشه طرفداران زیادی داشته است و حتی از سال 1388 در ایران، تیم ملی پینت‌بال داریم که 4 دوره متوالی قهرمان آسیا شده است.
در این بازی شما جنگ چریکی و کوچه به کوچه را به صورت بی‌خطر، تجربه می‌کنید. زمان شما 1.30 است. تعدادتان باید بین 6 تا 14 نفر باشد. اگر تا به حال نرفته‌اید، نگران نباشید؛ مربی ابتدا به شما آموزش می‌دهد. در طول بازی پینت بال نیز در زمین حضور دارد. تنها چیزی که باید همراه داشته باشید، کفش مناسب است. لباس مخصوص، جلیقه، ماسک محافظ سر و گردن، تفنگ و 100 گلوله برای شروع بازی توسط خود پینت بال شهید چمران آماده می‌شود. اگر گلوله کم آوردید، می‌توانید باز هم بخرید. البته مبلغ گلوله‌های اولیه را در ابتدا می‌پردازید. لباس‌ها همه شسته شده و در بسته‌بندی در اختیارتان قرار می‌گیرند.
محیط باشگاه پینت بال جنگلی شهید چمران شیراز یک شبیه‌سازی از مناطق جنگی و جنگلی است. موانع و پناهگاه‌هایی طراحی شده است و شما می‌توانید به صورت هدفمند و ماموریتی یا آزادانه بازی کنید. یعنی مثلاً هدف میتواند برداشتن پرچم و بردن در زمین خودی باشد یا اینکه پنج نفر از افراد حریف را بزنید. اصابت توپ‌ها از فاصله دور دردی ندارد و از فاصله نزدیک نیز بی‌خطر است و فقط گاهی ممکن است منجر به کبودی خفیف شود.
برای خرید بلیط پینت بال شیراز باید از قبل تلفنی رزرو کرده باشید. حتماً این ورزش هیجان‌انگیز و پرانرژی را تجربه کنید.

عکس سحر قربانی فر

سحر قربانی فر

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

برچسب ها