کافه رستوران هدایت شیراز

رستوران
عکس کافه رستوران هدایت شیراز

کسانی که برای بار اول به کافه رستوران هدایت شیراز می آیند، معمولا برای سفارش وعده اصلی، به گزینه ای غیر از پاستا پنه آلفردو فکر نمی کنند. این غذا هر هفته در صدر لیست سفارش مشتریان همیشگی کافه قرار دارد. رستوران هدایت مدعی است با اینکه غذاهایش ریشه ای جهانی دارند، به آن ها رنگ و بویی ایرانی بخشیده و متناسب با ذائقه مردم ایران درشان می آورد.
فضای داخلی کافه هدایت، با دیوارهای گرم آجری و میزهای ساده چوبی، به دور از شلوغ کاری های معمول طراحی کافه ها، در اولین لحظه ورود، حس صمیمیت و آرامش دل نشینی به شما منتقل می کند. البته نشستن پشت میز چوبی سبز رنگ خاص کافه در فضای باز و سفارش یک فنجان اسپرسو با کیک شکلاتی هم حال و هوای خاص خودش را دارد.
مواظب باشید. دست پخت خوشمزه سرآشپز، در کنار قیمت های مناسب، ممکن است باعث شود هر جمعه صبح، خودتان را در حال خوردن صبحانه انگلیسی، پشت میزهای کافه هدایت ببینید. گرچه اینجا به اندازه کافی بزرگ است اما در صورت نیاز به رزرو تلفنی می توانید با شماره کافه هدایت شیراز، تماس بگیرید. این کافه، در طول هفته هر روز از ساعت 8:30 تا 24 به صورت یکسره و جمعه ها صبح از ساعت 8:30 تا 12 و شب از ساعت 17 تا 24 باز است.

عکس بنفشه ذاکری

بنفشه ذاکری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، رستوران

برچسب ها