مجموعه غذایی شاورما شیراز

رستوران
عکس مجموعه غذایی شاورما شیراز

شاورما از جمله غذاهای عربی خوشمزه است که با گوشت طبخ می شود و در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد. انواع شاورما امروزه در فست فودی های معروف ارائه می شود. شهر شیراز رستوران ها و فست فودی های فراوانی دارد و یکی از این فست فودی های معروف، مجموعه غذایی شاورما شیراز است که در بلوار ستارخان واقع شده.
فست فود شاورما شیراز با استفاده از مواد اولیه باکیفیت، همکاری پرسنل خوش برخورد و حرفه ای، فضای دنج و وسیع، طرفداران زیادی دارد. در رستوران شاورما شیراز چندین مدل شاورما مرغ و گوشت، انواع برگر، پیتزا، ساندویچ، مرغ سوخاری و پاستا به عنوان غذای اصلی و سالاد سزار، سیب زمینی سرخ شده، قارچ سوخاری و انواع سالاد جزو پیش غذاها هستند.
فست فود شاورما دارای پیک رایگان در محدوده ستارخان است و اگر در آن نزدیکی اقامت دارید سفارش شما را در اسرع وقت برایتان حاضر می کند و می فرستد. رستوران شاورما همه ویژگی های یک فست فود خوب و حرفه ای را دارد. اگر هوس غذای فست فودی و شاورمای ویژه عربی داشتید فست فود شاورما بهترین پیشنهاد ما برای شماست. برای یکبار هم که شده شاورمای ویژه این رستوران را امتحان کنید، مطمئنیم که مشتری پر و پا قرص این رستوران خواهید شد.

عکس مرضیه قنبری

مرضیه قنبری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، رستوران

برچسب ها