رستوران هندی دهلی(تاج محل) شیراز

رستوران
عکس رستوران هندی دهلی(تاج محل) شیراز

شیراز شهری است که در روزگاران دور، مقصد و مأمنی امن برای هندی ها بوده است؛ هنوز هم با مردم خونگرم و مهمان نوازش پذیرای مردم اقصی نقاط دنیا با فرهنگ های متفاوت است. رستوران هندی دهلی شیراز یکی از آن مکان هایی است که فرهنگ مردم هند را به زیبایی تمام در خود جای داده است.
این رستوران با فضای خاص و موزیک و عود هندی حال و هوای هندوستان را تداعی می کند. دکوراسیون خاص و هوشمندانه ی رستوران دهلی با توجهی که به جزئیات داشته است، یک رستوران هندی بی عیب و نقص را جلوه گر می کند. دستمال سفره هایی که از پرچم هندوستان الهام گرفته اند در کنار مجسمه های الهه های هندی و قاب عکس هایی از هند، شما را با فرهنگ هندوستان بیش از پیش آشنا می کند.
علاوه بر فضای منحصر به فرد رستوران دهلی، غذاهای خوش طعم و عطر هندی، زینت بخش منو رستوران هندی دهلی شیراز شده است. انواع غذاهای تندوری، نان مخصوص هندی با ادویه های خوش عطر آن بوم و دیار و در نهایت دسر ها و نوشیدنی های شیرین هند، تجربه ای جذاب و فراموش نشدنی را به ارمغان می آورد.
برای ارتباط با رستوران دهلی و کسب اطلاعات بیشتر کافی است به وبسایت آن سری بزنید و با رزرو میز در رستوران دهلی یک روز فوق العاده را به عزیزانتان هدیه دهید.

عکس زهره طیبی

زهره طیبی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، رستوران

برچسب ها