رستوران هفت خوان شیراز

رستوران
عکس رستوران هفت خوان شیراز

رستوران هفت خوان شیراز، در فضایی با مساحت 1400 متر مربع و زیربنایی بیش از 6000 متر مربع در قالب 5 رستوران و 2 کافی شاپ در سال 1389 شروع به کار کرد و خیلی زود توانست به یکی از مجلل ترین و به نام ترین رستوران های شیراز تبدیل شود.
برای نوشتن لیست غذای رستوران هفت خوان شیراز نیاز به یک طومار بلند بالا داریم. خوان اول این مجموعه، رستوران سنتی فرود می باشد که در فضایی با طراحی تماما سفید و منحصر به فرد و اجرای موسیقی زنده سنتی، با ارائه انواع خوراک های اصیل ایرانی و عرقیجات مخصوص شیراز هر روز از ساعت 12 تا 24 آماده پذیرایی است.
رستوران سیندخت به معنای دختر سیمرغ، در خان دوم، هر بامداد از ساعت 7 تا 11 با بوفه متنوع صبحانه در کنار سرو کله پاچه و در وعده های ناهار و شام با ارائه انواع خوراک های ایرانی و مدیترانه ای در خدمت شماست. در فست فود بلیان می توانید در محیط سالن یا بالکن مجموعه، انواع پیتزا، ساندویچ و سوخاری را از 12 ظهر تا پاسی از شب، امتحان کنید.
برای سفارش از منوی کافی شاپ هفت خوان رستم، باید به خوان های چهارم و ششم بروید که به ترتیب اختصاص به کافی شاپ های زریر و گیسیا دارد. در فضای مدرن رستوران ملل نوفل واقع در طبقات بالای هفت خوان، نیز می توانید در کنار نوای زنده و آرامش بخش پیانو با غذای ملل مختلف آشنا شوید. باربیکیو گرسیوز، رستورانی بر بام مجموعه با چشم اندازی بی نظیر، به عنوان هفتمین خوان با ارائه انواع خوراکهای کبابی، شاورما لبنانی، مرغ و برگرهای ویژه، انتخاب مناسبی برای عاشقان غذاهای کبابی است.

عکس بنفشه ذاکری

بنفشه ذاکری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، رستوران

برچسب ها