رستوران لوتوس شیراز

رستوران
عکس رستوران لوتوس شیراز

برای جشن دو نفره سالگرد ازدواجمان، دنبال جایی بودم که باب میل و سلیقه همسر سخت پسندم باشد. به پیشنهاد یکی از دوستان رستوران بازم، در یک شب آرام زمستانی به رستوران لوتوس شیراز، واقع در بالاترین طبقه مجتمع تجاری ستاره فارس رفتیم.
در بدو ورود، چیزی که بیشتر از همه توجهمان را جلب کرد، دکوراسیون سراسر چوبی رستوران بود که با نورپردازی زیبا و بی نقص، جلوه ای سلطنتی و مجلل به فضا داده بود. بنا به نظر همسرم، یکی از میزهای کنار پنجره را برای نشستن انتخاب کردیم. چشم انداز بی نظیری از شهر در ساعات اولیه شب، پیش رویمان پدیدار شده بود. بوفه اردور وسط رستوران، حسابی چشمک می زد؛ پس تصمیم گرفتیم جشن را با پذیرایی از خودمان شروع کنیم.
علاوه بر انواع سالاد و کیک و دسرجات مختلف، خوردنی های جذاب دیگری از جمله کیک مرغ، خوراک سوسیس مخصوص و حتی فلافل نیز روی میز خودنمایی می کرد. همان طور که مشغول انتخاب غذای اصلی از میان انواع غذاهای ایرانی و فرنگی موجود در منوی رستوران لوتوس بودیم، با شنیدن نوای دلنشین موسیقی زنده همراه با خوانندگی خواننده ای خوش صدا، حسابی شگفت زده شدیم.
اگر مثل ما بعد از صرف غذا هنوز دنبال بهانه ای برای ماندن در فضای آرامش بخش رستوران لوتوس می گشتید، می توانید خودتان را به نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه از کافی شاپ مجموعه دعوت کنید. اگر این رستوران را برای یک قرار عاشقانه یا کاری انتخاب کردید، بهتر است برای رزرو از قبل با شماره تلفن رستوران لوتوس شیراز تماس بگیرید.

عکس بنفشه ذاکری

بنفشه ذاکری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، رستوران

برچسب ها