رستوران شاطرعباس شیراز

رستوران
عکس رستوران شاطرعباس شیراز

رستوران شاطر عباس به گفته مشتریان و بازدیدکنندگان یکی از بهترین و باکیفیت ترین رستوران های سنتی شهر شیراز است که رفتن به آن به همه مسافران و گردشگران توصیه می شود. به گفته مشتریان کیفیت غذاها، مخصوصا کباب های شاتر عباس، یک سر و گردن از بقیه رستوران ها بالاتر است. محیط این رستوران چهار طبقه که در سال 1361 تاسیس شده، برای برگزاری جلسات کاری و دورهمی های خانوادگی و دوستانه بسیار مناسب است و همه روزه، برای صرف نهار و شام آماده پذیرایی از میهمانان است.
یکی از ویژگی های بسیار جالب توجه و بارز رستوران شاطر عباس این است که آشپزخانه ای به مساحت 220 متر مربع دارد که باز است یعنی مشتریان به طور کامل می توانند روند و چگونگی طبخ غذا توسط سرآشپز و آشپزها را ببینند. این رستوران، به هتل های معروف شیراز نظیر هتل هما، هتل زندیه و هتل بزرگ شیراز نزدیک است و مسافران ساکن این هتل ها هم می توانند به راحتی و با سهولت در رستوران شاطر عباس غذای خود را صرف کنند.
رستوران شاطر عباس به خاطر مشتری زیاد و محبوبیت بالا، شعبه دومی هم در خیابان چمران دارد که در آن نیز انواع غذاهای دریایی، سنتی و انواع کباب ها سرو می شود. برای رزرو میز یا سفارش غذا با شماره تماس رستوران شاطرعباس شیراز ارتباط بگیرید.

عکس معصومه صالحی

معصومه صالحی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، رستوران

برچسب ها