رستوران سنتی شرزه شیراز

رستوران
عکس رستوران سنتی شرزه شیراز

بعد از یک پیاده روی و گشت و گذار طولانی در کوچه پس کوچه های بازار وکیل، هیچ چیز به اندازه صرف یک غذای مفصل و ایرانی در رستورانی زیبا و سنتی نمی چسبد. رستوران سنتی شرزه شیراز، یکی از قدیمی ترین و در عین حال محبوب ترین رستوران های این شهر است که در هر موقع سال، سر و کله توریست های خارجی زیادی در آن پیدا می شود.
فضای سنتی و چشم نواز این رستوران 2 طبقه در کنار نوای دلنشین انواع سازهای سنتی که با مهارت تمام نواخته می شود، باعث می شود دلتان بخواهد بعد از صرف غذا به صرف نوشیدن یک چای، لحظات بیشتری را مهمان این فضا و رستوران شرزه باشید. در روزهای تعطیل و آخر هفته ها و به ویژه ایام نوروز، اگر در ساعات اولیه ظهر به این رستوران مراجعه نکنید، به دلیل شلوغی و تعداد زیاد مشتری، باید بخشی از زمانتان را به انتظار در صف مراجعان اختصاص دهید. البته لازم به ذکر است که با این وجود، زمانی که نوبتتان فرا رسید، با یک سرویس دهی سریع و منظم در کنار رفتار حرفه ای و محترمانه پرسنل، روبه رو خواهید شد.
در منوی غذای رستوران شرزه شیراز، کباب کوبیده یکی از بهترین هاست که در ظرف های سفالی و در کنار نان داغی که به صورت تازه و توسط خود مجموعه پخت می شود، ترکیبی بی نظیر را به وجود می آورد. در طبقه بالای رستوران میز اردوری با مجموعه ای از سالادها، مخلفات و ترشیجات و حتی غذاهایی مثل کشک بادمجان و ماکارونی نیز موجود است. بد نیست بدانید که قیمت های این مجموعه چندان پایین نیست اما ارزش یک بار امتحان کردن را دارد.

عکس بنفشه ذاکری

بنفشه ذاکری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، رستوران

برچسب ها