رستوران سرو شیراز

رستوران
عکس رستوران سرو شیراز

در حوالی سینما سعدی، در خیابان هدایت غربی، رستوران سرو شیراز قرار گرفته است که بعد از تماشای یک فیلم دیدنی در سینما، شما را به صرف یک قهوه ی داغ و دلچسب به همراه کیک شکلاتی دعوت می کند. کافه رستوران سرو با فضای شاد و نور پردازی فوق العاده زیبا، محیطی مناسب برای جشن ها فراهم کرده است.
منو رستوران سرو شیراز با داشتن انواع نوشیدنی ها و غذاهای دلچسب، سرو را به یک کافه رستوران کامل و حرفه ای تبدیل کرده است. نوشیدنی های سرد مثل موهیتو با نعنای تازه و انواع نوشیدنی های سنتی که ارمغان شهر شیراز است، تابستان خنکی را برایتان می سازد. برای روزهای سرد زمستان هم با قهوه های خوش طعم و دمنوش های انرژی بخشش به استقبالتان می آید.
علاوه بر این ها، رستوران سرو با تنوع بالای غذاها به ذائقه ی شما احترام می گذارد و غذاهایی مثل پاستا سبزیجات و راتاتو که بنا به طبع و رژیم غذایی افراد با ماهی و یا برای گیاه خواران بدون ماهی سرو می شود، هر نوع سلیقه ای را در بر می گیرد.
رستوران سرو از ساعت 8.30 صبح تا 11 شب آماده ی پذیرایی از شماست پس اگر صبح ها به دنبال رستورانی برای صرف یک صبحانه ی کامل می گردید، منو رستوران سرو شیراز با انواع صبحانه های ایرانی و فرنگی مثل اسکاچ و پنکیک و انواع املت ها گزینه ی شایسته ای برای شماست.

عکس زهره طیبی

زهره طیبی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، رستوران

برچسب ها