رستوران درویش شیراز

رستوران
عکس رستوران درویش شیراز

رستوران درویش شیراز از جمله رستوران های اصیل و سنتی این شهر است که بین اهالی شیراز و کسانی که در سال های گذشته به شیراز سفر کرده اند محبوبیت خاصی دارد. رستوران درویش در یکی از زیباترین خیابان های شهر شیراز یعنی قصرالدشت افتتاح شده و تا امروز توانسته در عرصه رستوران داری، نامی خوش برجای بگذارد و پذیرای گردشگران داخلی و خارجی باشد.
به محض ورود به رستوران درویش فضای دلباز و سنتی رستوران، چیدمان شیک، صندلی های چوبی و گچبری های زیبای روی دیوارها توجه شما را به خود جلب می کند. منو رستوران درویش متنوع است و انواع خورشت های اصیل ایرانی، چلوکباب، شیشلیک ویژه، غذای دریایی و خوراک های مختلف به همراه پیش غذا و نوشیدنی های مختلف در آن به چشم می خورد.
از جمله ویژگی های مهم و لذت بخش رستوران درویش گروه نوازندگان حرفه ای هستند که هنگام صرف غذایتان موسیقی زنده اجرا می کنند و فضای آنجا را برایتان دلچسب تر می کنند. رستوران درویش در دو وعده ناهار و شام پذیرای شماست. اگر به شهر زیبای شیراز سفر کردید و یا در این شهر اقامت دارید برای یکبار هم که شده رستوران درویش را امتحان کنید. مطمئنیم که از انتخابتان راضی خواهید بود.

عکس مرضیه قنبری

مرضیه قنبری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، رستوران

برچسب ها