رستوران بهاران شیراز

رستوران
عکس رستوران بهاران شیراز

رستوران بهاران شیراز، از آن رستوران هایی است که با داشتن چند ویژگی مهم، می تواند خیلی اوقات در صدر لیست رستوران های محبوبتان قرار بگیرد. اگر از آن دسته افرادی هستید که همیشه دوست دارید در کنار غذا، طعم مخلفات دیگر را هم بچشید، میز اردور متنوع رستوران بهاران، حتما وسوسه تان خواهد کرد. عطر و بوی نان تازه و گرمی که توسط نانوای خود مجموعه پخت شده، روی میز غذایتان، چیزی نیست که بتوان به سادگی از کنارش عبور کرد.
اگر کباب خور هستید، باید بدانید که در منوی رستوران بهاران شیراز، هر کبابی که فکرش را بکنید پیدا می شود. از کباب مخصوص بهاران گرفته تا کباب لاری و بناب و ساطوری. فراموش نکنید که در یکی از سفارش هایتان، حتما کباب قاجاری را امتحان کنید. علاوه بر انواع کباب، می توانید غذاهای لذیذ دیگری مثل دیزی، مرغ، خورشت و انواع غذاهای دریایی را نیزسفارش دهید و بابت کیفیت مواد اولیه استفاده شده مطمئن باشید. در ضمن، شب ها در کنار صرف غذا می توانید از اجرای موسیقی زنده در این رستوران، لذت ببرید.
رستوران بهاران، با ظرفیتی بالغ بر 200 نفر و کارکنانی خوش برخورد و مجرب، همه روزه آماده برگزاری مجالس و سمینارهای شما می باشد. ساعت کاری این مجموعه، ظهر ها از ساعت 11 تا 16 و شب ها از ساعت 19 تا 23 است.

عکس بنفشه ذاکری

بنفشه ذاکری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، رستوران

برچسب ها