پارک کوهستانی دراک

پارک
عکس پارک کوهستانی دراک

آرامگاه سعدی و حافظ، مجموعه بزرگ تخت جمشید، باغ های بی نظیر و چشم نواز شیراز، همه و همه سند هویت این شهر اصیل و ریشه دار است که همه ساله گردشگران زیادی را به خود جلب می کند، اما این ها باعث نمی شود که در سفر به شیراز، از دیدن چشم انداز زیبای شهر در شب، بر فراز پارک کوهستانی دراک غافل شویم.
عملیات ساخت این پارک کوهستانی، در امتداد رشته کوه زاگرس، از اواخر سال 1392 آغاز شد و فاز اول آن با مساحت حدودی 580 هکتار در سال 1396 به بهره برداری رسید. در فاز اول این مجموعه، علاوه بر امکاناتی مانند آبنما، آلاچیق، ماکت های تاریخی شهر شیراز و استان فارس و مسیرهای مخصوص پیاده روی، فضاسازی های متنوعی با استفاده از گل ها و درختان زیبا انجام شده که پارک کوهستانی دراک را از هر جهت برای یک آخر هفته خانوادگی ، مناسب می کند.
اگر از طرفداران پر و پا قرص انجام کارهای هیجان انگیز هستید، حتما باید تجربه راه رفتن روی پل معلق و یا پیمایش مسیر در یکی از طولانی ترین زیپ لاین های کشور به طول 1200 متر و ارتفاع بیش از 200 متر را در کارنامه خود ثبت کنید. از سرگرمی های دیگر اینجا، می توان به کرایه دوچرخه و یا سه چرخه در پیست دوچرخه سواری پارک اشاره کرد.
آدرس پارک کوهستانی دراک کاملا سرراست است. برای رسیدن به آن می توانید در میانه اتوبان حسین الهاشمی (کمربندی شهر) از مسیر شرق به غرب وارد پارک شوید. این مجموعه در تمام روزهای هفته حتی در تعطیلات رسمی از ساعت 8 صبح تا 11 شب به صورت یکسره پذیرای شماست.

عکس بنفشه ذاکری

بنفشه ذاکری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

تفریح ، پارک

برچسب ها