پارک جنگلی امامزاده سید حسین

پارک

پارک جنگلی امامزاده سید حسین از جمله جاذبه های گردشگری کازرون است که در فاصله 25 کیلومتری شهرستان کازرون واقع شده. برای رفتن به پارک جنگلی امامزاده سید حسین باید جاده کازرون به شیراز را پی بگیرید. در کیلومتر بیست و پنج این جاده، آستان مقدس امامزاده سید حسین و یک پارک جنگلی بزرگ قرار دارد. این بقعه متبرکه که همه ساله زائران بسیاری از سراسر کشور برای زیارتش می آیند متعلق به امامزاده سید حسین (ع) است که نسب ایشان به امام چهارم شیعیان می رسد.
داخل بقعه امامزاده با آیینه کاری و کاشی کاری های زیبا آراسته شده و حس معنوی را در شما زنده می کند. چشمه های متعدد و درختان سرسبز فضای اطراف این آستان را زیبایی بخشیده اند و به همین علت تفرجگاهی سرسبز و زیبا در نزدیکی امامزاده ایجاد شده.
این مجموعه که به پارک جنگلی امامزاده سید حسین(ع) شهرت دارد امکانات خوبی مثل زائرسرا، پارکینگ، درمانگاه و و سایل بازی و ورزش دارد. در اطراف امامزاده، غرفه های فروش محصولات بومی و صنایع دستی نیز مشغول به کارند. اگر گذرتان به اطراف شهرستان کازرون افتاد و به دنبال مکانی برای اقامت یا تفریح می گشتید پارک جنگلی سید حسین را از یاد نبرید.

عکس مرضیه قنبری

مرضیه قنبری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

تفریح ، پارک

برچسب ها