پارک جنت شیراز

پارک
عکس پارک جنت شیراز

باغ جنت شیراز باغی است با طبیعت زیبا و درختان سر به فلک کشیده و کهنسال سرو و کاج. این باغ در نگاه اول شباهت هایی به باغ ارم دارد. باغ جنت پر از راهروهای بهشتی و زیبایی است که با درختان سرو و کاج احاطه شده است، محوطه آن تماما چمن کاری شده و جای جای آن، آبنماهای زیبایی قرار دارد. در پارک جنت شیراز برای مسافران محل هایی برای کمپ در نظر گرفته شده است. همچنین فضای مناسبی برای دوچرخه سواری دارد که علاقه مندان به این ورزش می توانند از این پیست استفاده کنند.
باغ جنت 54 هکتار وسعت دارد که البته حدود 27 هکتار آن برای عموم مردم قابل بازدید است. قدمت این باغ به دوران قاجار برمی گردد. ورودی باغ جنت شیراز در جنوب شیراز و ابتدای جاده بوشهر قرار دارد و شما می توانید در این باغ زیبا که تمثیلی از بهشت است از طبیعت لذت ببرید و قدم زنان به آرامگاه سعدی، شاعر گرانقدر ایرانی که در همان نزدیکی هاست، بروید.
در رابطه با ساعت کاری باغ جنت شیراز جالب است بدانید که محدودیت زمانی وجود ندارد و شما می توانید همه روزه در 24 ساعت شبانه روز به این باغ بروید و از بودن در آن جا لذت ببرید. آدرس دقیق باغ جنت شیراز در بلوار امیرکبیر است که به راحتی می توانید آن را پیدا کنید.

عکس معصومه صالحی

معصومه صالحی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

تفریح ، پارک

برچسب ها