تنگ دم اسب

طبیعت
عکس تنگ دم اسب

طبیعت زیبای شیراز در جایی که به آخرین شاخه های رشته کوه های زاگرس منتهی می شود، محوطه ای بکر و فوق العاده زیبا را در منطقه ی کوهمره سرخی در خود جای داده است که تنگ دم اسب شیراز نام گرفته است. برای رهایی از تنش های روزمره و کسب آرامش مطلق، سفر به این منطقه ی زیبا در کنار صدای آبشار تنگ دم اسب و هوای مطبوعی که اطراف این محیط پدید آمده، بهترین گزینه است.
مسیر راهپیمایی از راه باریکی که به دریاچه ختم می شود، جسم و روحتان را صفا می دهد. جنگلی که با قلموی سبز، نارنجی و زرد درختان کوهمره نقاشی شده است، منظره ی شگفت انگیزی را از پایین دریاچه به شما هدیه می دهد. بازتاب درختان بلوط سر به فلک کشیده، آبی دریاچه را با سبز درآمیخته است.
برای گذشتن از قسمتی از مسیر آبی تنگ دم اسب باید شنا کنید و یا با قایق های بادی، دریاچه ای به طول 2 متر را طی کنید که تجربه ای فراموش نشدنی را برایتان به ارمغان می آورد. برای یافتن آدرس تنگ دم اسب شیراز کافی است با دیدن تابلو دور برگردان کوهمره سرخی وارد جاده کوهمره شوید و به روستای کره بس برسید، در همین لحظه خود را در بالای کوه خواهید یافت و از همین نقطه ماجراجویی شما آغاز می شود.

عکس زهره طیبی

زهره طیبی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

دیدنی ، طبیعت

برچسب ها