آبشار کوهمره سرخی

طبیعت
عکس آبشار کوهمره سرخی

استان فارس علاوه بر جاذبه های فرهنگی و تاریخی، جاذبه های طبیعی و گردشگری زیادی هم دارد. آبشار کوهمره سرخی از جاذبه های شهرستان کازرون است که در روستای رمقان واقع شده. کوهمره سرخی یکی از بخش های منطقه کوهمره استان فارس است که طبیعت بکر و زیبایی دارد. آبشار کوهمره یک آبشار بی نهایت زیبا و دیدنی است که در دل جنگل درختان بلوط قرار گرفته و بیش از 60 متر ارتفاع دارد.
کوهمره سرخی آخرین رشته کوه از رشته کوه های زاگرس جنوبی به شمار می رود. آدرس کوهمره سرخی شیراز را از هرکس بپرسید آنجا را می شناسد. برای رسیدن به آبشار کوهمره سرخی باید با ماشین به سمت جنوب غربی شیراز حرکت کنید. مسیر جاده شیراز به کازرون را که پی بگیرید به جاده فرعی منطقه کوهمره و بعد از آن روستای رمقان می رسید. بعد از حدود 30 دقیقه پیاده روی در جنگل، آبشار زیبا و چشم نواز کوهمره سرخی جلوی چشمتان ظاهر می شود.
جنگل کوهمره 3000کیلومتر مربع وسعت دارد و دارای طبیعت بکر و منحصربه فردی است. جنگل کوهمره چشمه های فراوان و چند آبشار دارد که بزرگترین و معروف ترین آنها کوهمره سرخی است. اگر قصد رفتن به یک جنگل زیبا و سرسبز با آبشارهای متعدد و چشم انداز روح بخش را دارید، دیدنیهای کوهمره سرخی بهترین پیشنهاد ما برای شماست.

عکس مرضیه قنبری

مرضیه قنبری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

دیدنی ، طبیعت

برچسب ها