اقامتگاه سنتی پنج دری شیراز

مهمانپذیر
عکس اقامتگاه سنتی پنج دری شیراز

قدمت اقامتگاه سنتی پنج دری شیراز به 120 سال قبل، در دوران قاجار برمی گردد. این اقامتگاه که سالیان سال خالی از سکنه بود بعد از تعمیر و مرمت در زمستان سال 1396 به اقامتگاهی مناسب برای سکونت مسافران تبدیل شد. اقامتگاه پنج دری، دو طبقه و یازده اتاق دارد. این مجموعه، با دارا بودن رستوران و کافی شاپ در فضایی سنتی با حیاط و حوضی پرآب و نیمکت هایی که دور تا دور حیاط چیده شده، حس نوستالژی  را به شما منتقل می کند و نمای کهن و قدیمی ایرانی آن، شما را در طول مدت اقامتتان به سفری در گذشته می برد.
اقامتگاه سنتی پنج دری 10 واحد اقامتی دو تا پنج تخته دارد و تخت اضافی هم به صورت کف خواب ارائه می دهد. از دیگر مزایای این اقامتگاه می توان به صبحانه سنتی شامل سینی چای مخصوص اقامتگاه پنج دری، اینترنت رایگان و اقامت رایگان برای کودکان زیر سه سال و اقامت نیم بها برای کودکان سه تا شش سال اشاره کرد.
یکی از ویژگی های خوب اقامتگاه پنج دری شیراز موقعیت مکانی، دسترسی آسان و نزدیکی آن به مرقد مطهر شاهچراغ، بازار وکیل، حمام وکیل، مسجد نصیرالملک، مسجد جامع عتیق، حافظیه، سعدیه، سرای مشیر، خانه زینت الملوک و آرامگاه سیبویه است که مسافران می توانند بدون اتلاف وقت از این مکان های دیدنی و معروف شهر شیراز دیدن کنند.

عکس معصومه صالحی

معصومه صالحی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، مهمانپذیر

برچسب ها