اقامتگاه سنتی ماه منیر شیراز

مهمانپذیر
عکس اقامتگاه سنتی ماه منیر شیراز

سفر به شیراز انگار که سفر در دل تاریخ ایران است. درست است که این روزها شما با شهری مدرن مواجه می شوید اما بافت قدیمی شهر کاملا حفظ شده و محله های قدیم، بازار ها، کوچه پس کوچه ها و خانه های قدیمی، همه روایتگر داستان های تاریخی هستند. حال اگر راهی شهر زیبای شیراز هستید اقامت در یکی از خانه های قدیمی این شهر حال و هوای خاصی دارد. می خواهیم با شما در اقامتگاه سنتی ماه منیر قدمی بزنیم و لذت ببریم.
وارد حیاط با صفای خانه که می شویم، حوض فیروزه ای میان حیاط و گلدان های سفالی اطرافش، یادآور خانه مادربزرگ ها، یادآور تابستان های گرم و آب خنک حوض و میوه های تابستانی غلتان در آن است. تخت های چوبی دور حیاط با گلیم های پر نقش و نگار رویشان، هوس یک دورهمی خانوادگی را به دلمان می اندازد. دور تا دور این خانه خشت و گلی، اتاق های زیبایی است که به محض ورود به آن ها عطر خوش خاک نم خورده را حس می کنیم و هوایی تازه دوستمان را نوازش می کند. تخت هایی نرم و راحت، پنجره های چوبی نورگیر و قدی و فضایی دلباز از ویژگی اتاق های خانه قدیمی ماه منیر شیراز هستند.
اقامتگاه بوم گردی ماه منیر شیراز خانه ای با صفا برای اقامتی راحت و تجربه ای خوش است. برای رزرو اتاق با شماره تماس اقامتگاه بومگردی ماه منیر شیراز ارتباط بگیرید.

عکس معصومه صالحی

معصومه صالحی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، مهمانپذیر

برچسب ها