اقامتگاه سنتی فیل شیراز

مهمانپذیر
عکس اقامتگاه سنتی فیل شیراز

اقامتگاه سنتی فیل شیراز فقط یک هتل معمولی نیست؛ بلکه گوشه‌ای از فرهنگ و تاریخ این سرزمین است که می‌توانید چند روزی در آن اقامت کنید. این بنای زیبا در دوران قاجار و قریب به 280 سال پیش ساخته شده و سپس در دوره معاصر به ثبت میراث فرهنگی رسیده و مورد بازسازی قرار گرفته است. البته استفاده از این بنا به عنوان یک اقامتگاه با دقت انجام می‌شود تا آسیبی به بافت آن نرسد. این بنا در دل بافت قدیمی شهر شیراز قرار گرفته است و این مسئله باعث دسترسی خوب آن به اماکن دیدنی شهر شده است.
اقامتگاه سنتی فیل شیراز دارای 8 تا 10 اتاق است که دور تا دور حیاط سرسبز و زیبای آن قرار گرفته‌اند. حیاطی پر از گل و گیاه، حوضی آبی که اطرافش پر از گلدان است و تخت‌هایی برای نشستن و گپ زدن. روم سرویس، خدمات خانه داری، اینترنت رایگان نامحدود و ... از امکانات اتاق‌هاست. البته باید اشاره کنیم که بعضی سرویس‌های بهداشتی خارج از اتاق و به صورت مشترک با یک اتاق دیگر هستند. کرایه ماشین با و بدون راننده، لاندری، خدمات تور، خدمات تهیه بلیط، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، فروشگاه صنایع دستی و ... از امکانات عمومی هتل است.
اما بهتر است از کافی‌شاپ و رستوران سرای فیل شیراز بگوییم؛ جایی که به اندازه خود این سرا معروف است. انواع غذاهای ایرانی با بهترین کیفیت ممکن در این رستوران سرو می‌شوند. مهمانان در داخل عمارت و همچنین در فضایی که روی پشت‌بام برایشان تدارک دیده شده است و در فضای آزاد، می‌توانند غذای خوش‌طعم خود را میل نمایند.
برای دیدن آدرس سرای فیل شیراز تنها کافیست به بخش روبروی این مطلب نگاهی بیندازید.

عکس سحر قربانی فر

سحر قربانی فر

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، مهمانپذیر

برچسب ها