اقامتگاه سنتی سپهری شیراز

مهمانپذیر
عکس اقامتگاه سنتی سپهری شیراز

سفر به شهر تاریخی و فرهنگی شیراز با اقامت در محیطی از جنس گذشته های دور و فضایی نوستالژی، به سفری خاص و تکرار نشدنی تبدیل خواهد شد. اقامتگاه سنتی سپهری شیراز این تجربه و حس مطبوع خاطره بازی را برایتان مهیا کرده است. اگر هم قصد دارید توریست ها را با زندگی و معماری سنتی ایران آشنا کنید؛ اقامتگاه سپهری انتخاب مناسبی برای اقامت مهمانان خارجیست.
آدرس اقامتگاه سنتی سپهری شیراز که در محله ی تاریخی با بافت قدیمی سنگ سیاه قرار گرفته است، دسترسی راحتی به اماکن فرهنگی و موزه هایی نظیر خانه فروغ الملک، خانه سعادت شیراز، آرامگاه بی بی دختران و حرم شاه چراغ دارد. بعد از یک روز تماشایی و گشت زدن در میان زیبایی های این شهر تاریخی به اقامتگاه سنتی سپهری که بازگردید، حیاط دلباز و حوض نقلیش منتظر شماست. پس دمی روی تخت های سنتی حیاط بنشینید و با صرف یک چای خوش عطر، خستگی در کنید.
اتاق های اقامتگاه که با دکوراسیون سنتی و فضایی خاطره انگیز چیدمان شده است، در عین حال با امکانات کامل، راحتی اتاق های هتل های لوکس را تداعی می کند و تابش آفتاب از پنجره های ارسی اتاق ها، لذت اقامت را چند برابر می کند. صرف صبحانه ای متنوع و لذیذ را در این اقامتگاه از دست ندهید و با اینترنت رایگانی که در اختیارتان قرار می گیرد، عکسهایتان را در این فضای زیبا با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

عکس زهره طیبی

زهره طیبی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، مهمانپذیر

برچسب ها