اقامتگاه بوم‌گردی هفت رنگ شیراز

مهمانپذیر
عکس اقامتگاه بوم‌گردی هفت رنگ شیراز

اقامتگاه بوم گردی هفت رنگ شیراز در حقیقت عمارتی است که ساخت آن، به دوران پهلوی اول برمی گردد. این عمارت، معماری زیبای سنتی ایرانی دارد و شیشه های زیبا و رنگی آن، چشم هرکسی را به خود خیره می کند. حیاط زیبا و با صفای این اقامتگاه، حوض آبی بزرگ با فواره دارد و فضایی دنج و سنتی که می توانید در آن قدم بزنید و از زیبایی منظره اش لذت ببرید. اقامتگاه هفت رنگ شیراز عمارتی دو طبقه است که دوازده باب اتاق و مجموعا 34 تخت دارد و در سال 1397 بازسازی شده است.
در فضای بیرونی اقامتگاه هفت رنگ رستورانی عالی است که انواع غذاهای متنوع و لذیذ ایرانی و مخصوصا غذاهای سنتی شیرازی را با طعمی عالی و مواد اولیه تازه و مرغوب طبخ می کند. شربت خانه این اقامتگاه هم همه روزه باز و با سرو انواع شربت ها، دمنوش ها و عرقیجات اصیل شیرازی، آماده پذیرایی از ساکنین اقامتگاه هفت رنگ است. درضمن صرف چای در این اقامتگاه برای ساکنان، رایگان است.
گفتنی است که خوردن و آشامیدن غذا در داخل اتاق ها ممنوع است، اما فضای حیاط و رستوران، بسیار عالی و مناسب برای صرف غذاست. اقامتگاه بوم گردی هفت رنگ در محله آستانه قرار گرفته که دسترسی بسیار مناسبی به اماکن فرهنگی و دیدنی شیراز دارد.

عکس معصومه صالحی

معصومه صالحی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، مهمانپذیر

برچسب ها