اقامتگاه بوم‌گردی ماه سلطان شیراز

مهمانپذیر
عکس اقامتگاه بوم‌گردی ماه سلطان شیراز

اقامتگاه بوم گردی ماه سلطان شیراز با قدمت 100 سال، پس از مرمت و بازسازی در سال 1398 فعالیت خود را در حوزه بوم گردی آغاز کرد. این بنای مربوط به دوره پهلوی، دارای 6 اتاق به صورت سه اتاق 2 نفره، یک اتاق 5 نفره و دو اتاق 3 نفره در طبقات همکف و بالا می باشد که در مجموع ظرفیت پذیرش 18 گردشگر را فراهم می کند. برای زنده کردن حس قدیمی و سنتی بنا، اتاق ها فاقد تلویزیون بوده و بعضی از آن ها به صورت کف خواب و فاقد سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هستند؛ بنابراین مهمانان باید از سرویس بهداشتی و حمام داخل محوطه اقامتگاه به صورت مشترک استفاده کنند. البته لازم به ذکر است که اتاق های بانو، زربانو و مهربانو، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی دارند.
وجود حوض زیبای آبی رنگ درست وسط حیاط ماه سلطان در کنار درختان بلند و سرسبز و میز و نیمکت های چوبی، حسابی بخش نوستالژیک پسند وجودتان را قلقلک خواهد داد. در صورت هماهنگی قبلی با پرسنل اقامتگاه ماه سلطان نیز می توانید از طعم غذاهای لذیذ محلی و سنتی شیراز نظیر کلم پلو، دم پختک، کته گوجه، دوپیازه آلو و کتلت در کنار نوای دلنشین موسیقی محلی زنده، لذت ببرید. از امکانات دیگر اقامتگاه بوم گردی ماه سلطان می توان به وای فای رایگان، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی جهت راهنمایی گردشگران خارجی و همچنین صبحانه رایگان اشاره کرد.
اقامتگاه بوم گردی ماه سلطان در موقعیت جغرافیایی مناسبی نسبت به مراکز دیدنی شیراز قرار گرفته طوری که شما با کمتر از 5 دقیقه پیاده روی می توانید خودتان را به نارنجستان قوام، خانه زینت الملوک، بازار وکیل و مسجد زیبای نصیرالملک برسانید.

عکس بنفشه ذاکری

بنفشه ذاکری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، مهمانپذیر

برچسب ها