اقامتگاه بوم‌گردی سی راه شیراز

مهمانپذیر
عکس اقامتگاه بوم‌گردی سی راه شیراز

سفر به شهر ادب و هنر وقتی جذاب تر و دلنشین تر می شود که اقامتگاهمان نیز رنگ و بوی این شهر شاعرانه را به خود گرفته باشد. اقامتگاه بوم گردی سی راه شیراز با معماری و فضای سنتی اش خاطره ای به وسعت یک شهر تاریخی را برایتان می سازد. آدرس اقامتگاه بوم گردی سی راه شیراز که در پشت آرامگاه بی بی دختران و در مقابل عمارت فروغ الملک قرار دارد موقعیتی خاص و توریستی به اقامتگاه بخشیده است.
ساختمانی آجری با پنجره های ارسی که روح معماران گذشته در آن دمیده شده، حس نوستالژی عمیقی بر می انگیزد و حوض کاشی کاری نقلی آبی رنگی که در وسط حیاط قرار دارد؛ هوای خنک و مطبوعی را ایجاد کرده است. بعد از بازدید از مکان های دیدنی شهر و قدم زنان تا خانه ی فروغ الملک رفتن، تخت های راحتی که در زیر سایه ی درختان تعبیه شده، فضای دلپذیری را برای نشستن و خستگی در کردن مهیا کرده است.
اتاق های آرام این اقامت گاه که در کنج گذر تاریخی دنج شیراز به دور از شلوغی شهر جا گرفته است؛ اقامت آسوده و راحتی را برایتان خواهد ساخت. صبحانه و اینترنت که از امکانات رایگان بوم گردی سی راه است در کنار کافی شاپی که بر بام اقامتگاه قرار گرفته و نمای زیبای شیراز را به شما هدیه می دهد؛ لذت سفر و اقامت در شیراز را برایتان چند برابر می کند و خاطره ای فراموش نشدنی می سازد.

عکس زهره طیبی

زهره طیبی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، مهمانپذیر

برچسب ها