اقامتگاه بوم‌گردی خانه باغ ایرانی شیراز

مهمانپذیر
عکس اقامتگاه بوم‌گردی خانه باغ ایرانی شیراز

انتخاب اقامتگاه های بومگردی در بعضی مناطق و شهرها واقعا لذت بخش است و خاطره ای خوش را در ذهن ما ثبت می کند. شیراز که یکی از شهرهای تاریخی ایران است، اقامتگاه های بومگردی قدیمی و جذابی دارد که شما را میهمان روزهای دور گذشته می کند و برای چند روز فرصت زندگی در ایام قدیم را به شما می دهد. اقامتگاه بومگردی خانه باغ ایرانی شیراز یکی از اقامتگاه های خوب این شهر است که قدمت آن به 100 سال قبل برمی گردد و مربوط به دوران پهلوی اول می باشد.
این اقامتگاه، عمارتی زیباست در باغی به وسعت 2 هزار متر مربع. اقامتگاه خانه باغ ایرانی دارای 12 اتاق داخل ساختمان اصلی و 2 اتاق جدا در محوطه است که با امکانات کامل تجهیز شده اند. رستوران خانه باغ ایرانی شیراز به نام سیاه چادر، خیال شما را از بابت غذا راحت کرده است و با غذاهایی خوش طعم و با کیفیت آماده پذیرایی از شماست، همچنین فضای سنتی و زیبای رستوران شما را به وجد می آورد و مطمئنا اشتهای شما را دو چندان می کند.
یکی از ویژگی های مهم خانه باغ ایرانی شیراز موقعیت مکانی مناسب آن است که فاصله بسیار کمی با ارگ کریم خان زند، باغ عفیف آباد، باغ ارم و حرم مطهر شاهچراغ (ع) دارد. برای رزرو اتاق و تجربه‌ سبک زندگی سنتی با شماره تلفن خانه باغ ایرانی شیراز تماس بگیرید.

عکس معصومه صالحی

معصومه صالحی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، مهمانپذیر

برچسب ها