مجتمع تجاری تفریحی هامون

مرکز تجاری
عکس مجتمع تجاری تفریحی هامون

مجتمع تجاری تفریحی هامون شیراز از مراکز خرید شیک و مدرن شیراز است که در 5 طبقه با امکانات مختلف گردشگری و تفریحی بنا شده. فروشگاه های پوشاک خانم ها و آقایان، کیف و کفش چرم، عطر و ادکلن، بدلیجات و زیورآلات از جمله واحدهای مختلف مجتمع هامون شیراز هستند.
پاساژ هامون رستوران و کافی شاپ هم دارد و می توانید بعد از گشت و گذار و خرید از فروشگاه های شیک پاساژ به طبقه بالایی مجتمع بروید و خود را به یک وعده غذایی خوشمزه و یا نوشیدنی دعوت کنید. پس می توانید با یک تیر دو نشان بزنید.هم به خرید بروید هم وعده غذایی خود را در یک رستوران خوب میل کنید.
در طبقه فوقانی پاساژ هامون شهربازی مخصوص کودکان احداث شده و اگر فرزند دلبندتان را با خود به خرید می برید نگران خستگی و بی حوصلگی فرزندتان نباشید چون شهربازی مجتمع تجاری تفریحی هامون شیراز فضای شاد و پرانرژی را برای کودکان زیر 6 سال فراهم آورده.
خوب است بدانید که مجتمع هامون در مرکز شهر و در بلوار ستاخان واقع شده و از لحاظ دسترسی به جاذبه های گردشگری و تفریحی موقعیت خوبی دارد. ساعت کاری مجتمع هامون شیراز از 9صبح تا 23 می باشد. اگر گذرتان به بلوار ستارخان افتاد به مجتمع هامون سری بزنید. حتما که از فروشگاه های برند و رستوران آن خوشتان می آید.

عکس مرضیه قنبری

مرضیه قنبری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خرید ، مرکز تجاری

برچسب ها