مجتمع تجاری تفریحی نگین فارس شیراز

مرکز تجاری
عکس مجتمع تجاری تفریحی نگین فارس شیراز

مجتمع تجاری تفریحی نگین فارس در مرکز شیراز و در سال ۱۳۹۰ ساخته شد. طراح این ساختمان مهندس مهرداد ایروانیان، معمار مطرح شیرازیست. طراحی این مجتمع مدرن بسیار جذاب است و از بیرون ساختمان نیز شما را به خود جذب می‌کند. این مجتمع تجاری تفریحی در سه طبقه ساخته شده است که زیربنایی ۹۴ هزار مترمربعی به همراه پارکینگی با ۱۰۰۰ عدد ظرفیت خودرو را شامل میشود. همچنین ۲۴۳ واحد تجاری که کالاهایی از انواع برندهای ایرانی و خارجی را ارائه می‌دهند؛ شاکله این مجتمع را ساخته است.
کالاهایی چون پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، لوازم دیجیتالی و برقی، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن و ... در مجتمع تجاری نگین به فروش می‌رسند. شهربازی سرپوشیده، سالن بولینگ، سالن بیلیارد، هایپرمارکت و ... از جمله امکانات رفاهی و تفریحی این مجتمع است. رستوران‌ها، فست‌فودها و کافی‌شاپ‌های مختلفی نیز در مجتمع تجاری تفریحی نگین فارس در نظر گرفته شده است تا مجتمع از همه نظر کامل باشد.
قیمت‌کالاها در مواقع تخفیف و حراج عالیست و در دیگر ایام سال نسبتاً گران است که البته با توجه به کیفیت کالاها، طبیعیست. مجتمع تجاری تفریحی نگین فارس یکی از جاهاییست که برای خرید در شیراز می‌توانید به آن سر بزنید.

عکس سحر قربانی فر

سحر قربانی فر

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خرید ، مرکز تجاری

برچسب ها