مجتمع تجاری تفریحی ایران لند شیراز

مرکز تجاری
عکس مجتمع تجاری تفریحی ایران لند شیراز

مجتمع ایران لند شیراز اولین، بزرگترین، مدرن ترین و مجهزترین مرکز خرید و مجتمع فرهنگی تفریحی ایران است و در فهرست بزرگترین مرکز خریدهای دنیا قرار دارد. این مجتمع بزرگ که ساخت آن شش سال طول کشید در 19 فروردین 1391 افتتاح شد. مجموعه سینمایی بزرگ مجتمع ایران لند به نام شهر آفتاب در بهار سال 1396 افتتاح شد.
مجتمع تجاری خلیج فارس با الگوبرداری از معماری و نمادهای هخامنشیان که نماد شیراز است ساخته شده و ستون های عظیم و خیره کننده ورودی آن الهام گرفته از ستون های تخت جمشید است. این مرکز بزرگ که همه روزه از 9 صبح تا 11 شب باز است، با وجود 2500 واحد فروشگاهی، بزرگترین مرکز خرید جهان از نظر تعداد واحد تجاری است. همچنین بزرگترین و مدرن ترین شهربازی ایران در این مرکز قرار گرفته و رکورد بزرگترین سالن بولینگ و سالن بیلیارد ایران نیز، متعلق به همین مرکز بزرگ است.
رستوران های مجتمع خلیج فارس شیراز بسیار متنوع و مناسب برای هر نوع سلیقه ای است‌ و  شما می توانید خستگیتان را با صرف غذایی لذیذ در این رستوران ها رفع کنید. فود کورت خلیج فارس شیراز نیز که در بلوک آخر این مجموعه بزرگ قرار دارد، چندین غرفه برای ارائه انواع قهوه، ساندویچ و فست فودهای متنوع دارد.
بزرگترین هایپر مارکت کشور هم در همین مرکز قرار گرفته و همه اینها در کنار هم، بازدید شما را به خاطره ای ماندنی و لذت بخش تبدیل می کند. گفتنی است که بزرگترین حسینیه ایران با ظرفیت 2000 نمازگزار، در ایران لند قرار دارد.

عکس معصومه صالحی

معصومه صالحی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خرید ، مرکز تجاری

برچسب ها