هتل کوثر شیراز

هتل
عکس هتل کوثر شیراز

شهر شیراز هرساله پذیرای میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی است و به همین علت هتل های بسیاری در شیراز مشغول به فعالیتند. هتل کوثر شیراز یکی از این هتل هاست که در مرکز شهر واقع شده و از جمله هتل های باسابقه شهر شیراز به شمار می رود. هتل کوثر در سال 1370 تاسیس شده و به منظور تجهیز بیشتر و افزودن امکانات در سال 1396 بازسازی شده.
واحدهای اقامتی هتل کوثر شیک و تمیز هستند و از امکانات روز دنیا برخوردارند. ساختمان هتل کوثر دارای 3 طبقه با 50 واحد اقامتی مناسب و ارزان قیمت است. هتل در خیابان کریمخان زند بنا شده و از لحاظ دسترسی به جاذبه های گردشگری و تفریحی شهر شیراز رفت و آمد آسان دارد. فاصله هتل کوثر تا مکان های دیدنی مثل مسجد نصیرالملک، نارنجستان قوام و بارگاه شاهچراغ اندک است. هتل کوثر کمتر از 30 دقیقه تا فرودگاه بین المللی شیراز و ترمینال مسافربری فاصله دارد.
کافی شاپ، رستوران، پارکینگ اختصاصی، چایخانه سنّتی، اینترنت وایرلس و روم سرویس از امکانات عمومی هتل کوثر است. رستوران هتل کوثر شیراز نیز با غذاهای اصیل ایرانی از شما پذیرایی می کند. واحدهای اقامتی هتل کوثر امکاناتی مثل تلویزیون، مبلمان، مینی بار، سیستم سرمایش و گرمایش مناسب هر فصل را داراست. اگر قصد سفر کردن به شهر زیبا و دیدنی شیراز را دارید رزرو هتل کوثر شیراز بهترین پیشنهاد ما برای شماست چون هم قیمت ارزانی دارد هم به جاذبه های گردشگری شهر شیراز دسترسی آسان دارد.

عکس مرضیه قنبری

مرضیه قنبری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، هتل

برچسب ها