هتل چمران شیراز

هتل
عکس هتل چمران شیراز

هتل چمران شیراز در یکی از خوش آب و هواترین مناطق شهر، در نزدیکی رودخانه و باغ های وسیع واقع شده و با 30 طبقه، بلندترین ساختمان بلوار عریض و طویل چمران محسوب می شود. وارد لابی مجلل و زیبای هتل چمران که می‌شوید، کارکنانی با لبخند به شما خوش آمد خواهند گفت و پس از تحویل بارهایتان، شما را به سمت اتاق یا سوئیتی که از قبل رزرو کرده اید، هدایت می کنند.
اتاق های این هتل هر امکاناتی که به ذهن شما برسد را دارند که صندوق امانات، سرویس فرنگی، اینترنت پرسرعت، حمام با وان، مینی بار، میز کار و میز آرایش تنها بخشی از آن هاست.
از مهم ترین ویژگی هایی که هتل چمران را از سایر هتل های هم رده اش متمایز می کند، می توان به امکاناتی نظیر حمام مغربی که با ماساژ و شستشوی بدن، شادابی را به بدن باز می گرداند، حمام سنتی و مجموعه ورزشی مجهز به دستگاه های پیشرفته بدن سازی اشاره کرد. همچنین حمام سنتی و ماساژ دکتر فیش با ماهی های زنده که علاوه بر بهبود سلول های پوستی، باعث تمدد اعصاب شده و استرس را نیز کاهش می دهد، از خدمات این هتل به حساب می آید.
رستوران هتل چمران شیراز از دیگر نقاط قوت این هتل است. وجود یک فست فود در طبقه اول، رستوران ملل در طبقه سوم که علاوه بر داشتن انواع غذاهای بین المللی، هر روز با بوفه متنوع صبحانه نیز به صورت رایگان در خدمت مهمانان می باشد و همچنین چند رستوران و کافی شاپ دیگر در طبقات 23، 24، و 25 که همگی با داشتن چشم اندازی تماشایی و اجرای موسیقی زنده، همه روزه میزبان مسافران و شیرازی های بسیاری هستند، گواه روشنی بر این مساله است.
برای رزرو هتل چمران شیراز می توانید به آسانی از طریق سایت خود هتل اقدام کنید.

عکس بنفشه ذاکری

بنفشه ذاکری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، هتل

برچسب ها