هتل هما شیراز

هتل
عکس هتل هما شیراز

کنار پارک آزادی در خیابان مشکین فام، هتل هما شیراز قرار گرفته که وزش نسیم خنک و مطبوع درختان پارک در اتاقهای هتل، حس و حال دلچسبی را به ارمغان می آورد. بعد از بازدید از اماکن دیدنی شهر استراحت در استخر بزرگ و تمیز هتل هما به همراه صرف آب پرتقال طبیعی، نشاط و انرژی دوباره به شما می بخشد.
صرف صبحانه ی متنوع و کامل هتل هما با منظره ی پارک، شما را برای شروع یک روز پر هیجان آماده می سازد. منوی رستوران هتل همای شیراز با انواع غذاهای دریایی، گیاهی، فرنگی و ایرانی برای تمام سلیقه ها یک پیشنهاد خوشمزه دارد. اگر هم برای کار و تجارت به شیراز سفر می کنید، سالن اجتماعات هتل با امکاناتی نظیر ویدیو پروژکتور و با ظرفیت 500 نفر برای گردهمایی های بزرگ، پیشنهاد هوشمندانه ای است و یا لابی دلباز هتل با مبلمان راحت، محیطی مناسب برای قرار ملاقات های کاری کوچک تر است.
رزرو هتل هما شیراز که یکی از هتل های زنجیره ای ایران است با کیفیت بالای واحد های اقامتیش، سفری فراموش نشدنی را برایتان می سازد. انتخاب این هتل با وجود اتاق های آرام و راحت و امکانات منحصر به فردی نظیر زمین تنیس، بیزینس روم، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت رایگان، گزینه ای است که هرگز از آن پشیمان نخواهید شد.

عکس زهره طیبی

زهره طیبی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، هتل

برچسب ها