هتل نیایش شیراز

هتل
عکس هتل نیایش شیراز

ساختمان زیبای هتل سنتی نیایش شیراز، روزگاری محل چاپ اولین روزنامه در این شهر به نام ""روزنامه شیراز"" بوده است. علاوه بر این، سال ها ادبای معاصر شیراز در این محل رفت و آمد داشته و محفل ادبی ای با نام «انجمن ادب شیراز» در ساختمان فعلی هتل برگزار می کردند. اگر در درونتان ذره ای حس علاقه به تاریخ وجود داشته باشد، اقامت در چنین هتلی با این سابقه تاریخی، حتما تک تک سلول های بدنتان را به جنب و جوش می اندازد.
درختان بلند و سرسبز، حوض بزرگ آبی رنگ با فواره و ماهی های قرمز درست در وسط حیاط، پنجره هایی با شیشه های رنگی و از همه مهم تر دوری از شلوغی و آلودگی هوا و هیاهوی خیابان های مرکز شهر، همه و همه دست به دست هم داده تا هتل نیایش شیراز، یکی از اولین انتخاب های گردشگرانی باشد که دوست دارند در یکی از زیباترین هتل های شهر، لحظاتی توام با آرامش را سپری کنند.
هتل بوتیک نیایش شیراز با چشم اندازی از حرم حضرت شاهچراغ، 74 اتاق خصوصی از یک تخته تا سه تخته، اتاق خانواده با قابلیت اضافه کردن تخت و همچنین 5 خوابگاه عمومی 6 تخته دارد، که این خوابگاه ها می تواند انتخاب مناسبی برای بانوانی که دوست دارند در محیطی زنانه اقامت کنند، باشد.
هتل نیایش در بافت تاریخی شهر قرار گرفته؛ بنابراین دسترسی خوبی به مراکز تاریخی و توریستی شهر شیراز دارد طوری که تنها با چند دقیقه پیاده روی می توانید خود را به ارگ کریمخانی و بعد با طی مسافت کمی به حرم برسانید. انواع غذاهای متنوع و خوشمزه ایرانی با کیفیت خانگی را نیز می توانید در رستوران هتل نیایش شیراز تجربه کنید.

عکس بنفشه ذاکری

بنفشه ذاکری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، هتل

برچسب ها