هتل صدرا شیراز

هتل
عکس هتل صدرا شیراز

روبروی خانه ی شاپوری در خیابان رودکی، هتل صدرا شیراز قرار گرفته است. اقامت آرام و راحتی که در اتاق های هتل صدرا تجربه می کنید، سفرتان را خاطره انگیز و دلپذیر می سازد و سادگی دکوراسیون هتل صدرا در عین شیک بودن، آرامش را به شما منتقل می کند.
اتاق های هتل صدرا که تا ۴ نفر ظرفیت دارند و دارای تخت های جدا و بهم چسبیده هستند، باعث شده اند این هتل انتخابی مناسب هم برای سفر های کاری و هم برای اقامت های خانوادگی باشد. از امکانات هتل صدرا اینترنت رایگان و صبحانه است اما در کنار این امکانات، هتل با داشتن یک رستوران زیبا که با انواع غذاهای سنتی ایرانی مثل کلم پلوی معروف شیراز و انواع غذاهای عربی مثل مجبوس پلو که عطر و طعمش باب سلیقه ی ایرانی هاست، از شما پذیرایی می کند.
نزدیک بودن هتل صدرا به اماکن دیدنی مثل ارگ، بازار و مسجد وکیل باعث می شود با چند دقیقه پیاده روی به این آثار تاریخی برسید و هنگامی که به هتل باز می گردید با اینترنت پر سرعت هتل، عکسای زیبایتان را با دوستانتان به اشتراک بگذراید. برای رزرو هتل صدرا شیراز می توانید به سایت هتل مراجعه کنید و یا مستقیما با رزرواسیون هتل صدرا تماس حاصل فرمایید.

عکس زهره طیبی

زهره طیبی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، هتل

برچسب ها